torsdag 17 januari 2008

dishcloth swap


Jag fick en Disktrasa i min brevlåda idag.

Jag blev så överraskad och jag fattade ingenting, sedan gick det uppför mig, jag hade ju anmält mig till dishcloth swap på knitmore.com.
Jag hade ju själv fått min hemlige vän som jag skall sända min trasa till igår eller var det i förrgår, ja ja.
jag har bara stickat en 30 varv på min,
fast jag skall ju alltid krongla till det och göra något jag aldrig gjort förut.
men Jag fick värdens läckraste, med mönster och garn till en till, så jätte tack till Pia, du är snabbast tror jag.
Jag kommer nog inte använda sen som disktrasa men en liten söt duk kan det få bli till snödropparna som jag låna i grannens rabatt.

Pias blogg heter : http://snigelmamman.blogg.se

2 kommentarer:

Pia sa...

Hej, vad kul att hitta din blogg. Och kul att du gillade trasan, jag håller med dig att det är knäppt och konstigt byte, men kul. Det känns inte helt gräscht att använda en sån medn som duk , gryplapp eller underlägg kan det funka.
Så fin blogg du har, lägger den bland mina favoriter.

Christina sa...

Snygg disktrasa, tycker Christina