fredag 10 oktober 2008

Jag har en skruv lös

Jo det är sant... jag har en skruv lös och den börjar irritera mig nu.
den sitter i min fot och inte i huvudet som tur är.

Nog om skruvar

Miranda med mamma har varit på besök.
Min man och väninnan har spelat på ps2 hela kvällen och jag har pysslat med Mirre
Mian kom hem från discot med väninnan S och de fortsatte leka med min man.
Jag gav upp och bloggar istället

Jag har stickat klart en strumpa men den ser så konstig ut så jag gör en ny.
mönstret var kanske inte det tydligaste eller så kan jag ha räknat fel någonstans,
men jag gör det inte för resultatet utanför att jag kan.

Och min vän som skall ha den andra strumpan har sagt att hon har tålamod ... hoppas det.


Igår var jag på Tofs cafe i kattvik (Bild bevis kommer).
Härligt att se att min idol Britt är piggare nu, hon har råkat ut för en fästing, jag har nu mera stor respekt för fästingar, dessa monster.


Ha det gott

1 kommentar:

Susanne sa...

Hej! Har "gått med" i UFO-klubben och kikar runt hos er andra! Inlägg i bloggen kommer snart.