tisdag 13 maj 2008

Min hemlige vän är avslöjad!




jag måste be om ursäkt för att jag inte tackade omgående, men jag fick "givetvis" min dotters bacill gånger tre. Penicillin i två veckor,och stark hostmedicin, jag har ett ned satt immun försvar och jag skall ju akta mig för baciller... men hur lätt är det? jag Har i allafall haft stor glädje av min hemlige väns paket hon har träffat så rätt, vill ni se hennes blogg?? ant-antfarm.blogspot.com
Jag är så glad att hon varit min hemlige vän och jag skall nu snarast höra av mig personligare, jag måste bara orka hålla mig upprätt i mer än tio minuter.

Allt gott till er alla somföljer mitt knasiga kreativa liv

1 kommentar:

antfarm sa...

Hej!

Så tråkigt att du blivit sjuk. Hoppas du kryar på dig snart.

Jag började bli lite orolig över att paketet kommit bort igen. Jag har blivit lite nojig när det gäller sådant.

Ta hand om dig!
/Åsa