fredag 5 december 2008

julkalander den 5 dec, sticka sticka...

Efter mycket letande beslutade jag mig för Johannas kalender det är den enda som inte talar om vad det skall bli! lite som att sakta öppna sin julklapp eller hur?

Om någon behöver fin Gotlands ull så har jag till försäljning maila mig så får ni mer info.

vi skulle bara tvätta och karda hälften av våra 44 kg ull,
men på spinneriet så blev det ett kommunikationsfel, så nu har vi 40kg tvättad och kardad Gotlandsull! det är mer än vi hinner spinna på en livstid... tror jag?

Jag fick min julklappsbyte i dag!
ja min julklapp från min hemlige julklapps vän från (stickamera.se )
mitt i prick tusen tack för det snygga garnerna & pärlorna. Guld och svart så snyggt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Anonym sa...

Innom for å ønske deg og dine et riktig godt og kreativt
nyttår :)