onsdag 10 september 2008

Brak Gotland hösten 2008

Jag vill bara tala om för alla, att ni är varmt välkomna till Broderiakademin Gotlands (BRAK) broderi träffar som vi har en gång i månaden.

Vi började förra torsdagen, och kommer att träffas den 4/9, 2/10,6/11, 4/12. I Kräklingbos församlingshem. Klockan 18.30
Vi äter lite soppa och bröd (till självkostnads 20:-)
och broderar.
Höstens tema är Träd.

för mer info kan ni alltid maila mig Marre ( litenfossing@gmail.com)så tar jag reda på det.

Här kommer mer

Ann-Katrin hade med en inbjudan till ett filtsymposium i Jakobsberg den 22-23 november-
många av oss som var på mötet blev jätte sugna på att åka och titta på detta.
Och eftersom vi blev så sugna på detta hoppas vi att flera oxå blir det, man vill ju inte missa något,
följ länken om den funkar annars är adressen www.nss@abf.se

klicka på Mongoliskt filtsymposium så kommer programmet där,
hoppas ni oxå blir inspirerade

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt det hade varit att besöka er, men det är lite för långt. Men vi kanske ses på årsmötet i Hässleholm???

Tina sa...

HEj!
Jag försöker få tag på dig, försökt både comhem.se och gmail adressen. Du kan väl maila mig på info@spinspiraiton.se, det gäller din beställning.

Hälsningar
Tina

Tina sa...

Hej igen!
JAg har försökt maila dig på alla möjliga adressen, men jag provar här igen.
Det är som sagt ang. din beställning, det gäller dels din adress - har du ny adress?
Dels gäller det kashmiren, som tyvärr har blivit fel i lagret. Jag har inte 50 g. av den (bara 25) vill du har något annat istället för detta, eller vill du att jag betalar tillbaks det du betalat för kashmiren?

Och vill du ha 100 g brun BFL till? Du ska givetvis inte betala frakt på denna- hoppas du inte hunnit göra det!!

Du kan väl maila mig på info@spinspiration.se - din beställning är klar i övrigt att skickas iväg!

Hälsnignar
Tina