måndag 14 juli 2008

Utställning i Närs kvarn på Gotland

Nu Har vi flera bilder från Utställningen i När på södra Gotland lite österut.






Jag har snart sålt alla mina små smultronstrån, Jane har sålt alla sina tavlor,
så ni som villha en nåltovad bild måste skynda....på torsdag är utställningen slut för i år. men ni kan ju alltid kontakta mig via mail så kan jag förmedla kontakt.

Tove adam ställer oxå ut i närskvänni men hon ligger i en lite dyrare prisklass, men ändå helt klart prisvärt, hon har gjort en jätte läcker Gotlandsljusstake i aluminium, tänk på det när det lackar mot jul, en sådan vill jag ha.... jag fyller snart år...

1 kommentar:

Stefan sa...

Hej hopp!!

Nu har jag gjort ett nyttinlägg... Men ditt på Mirre ätandes nån orange sörja är ju mycket sötare förstås...:-)

/ Stefan