fredag 16 maj 2008

spinn- vän spinnhemlis


Paket från min hemlige spinn-vän,

som vanligt mitt i prick!
Har jag tur i oturen?
Jag ät fortfarande jätte förkyld, penicillinet tar inte så bra som jag hade hoppats, jag försöker iallafall skapa lite, och nu fick jag en underbar spinn tidning (som jag faktiskt försökt att hitta här i Sverige. men jag måste nog ge mig och beställa den direkt från landet över där). lagom läsning i soffan.
Sedan skall jag experimentera med sari sikket eller stortrasselsudden.

Min mans kommentar var
-Vad skall du göra med det där...???? vad är det?
- Ser du inte att det är en skatt... svarade jag.
- jo du brukar ju få till det, men vad är det?
- jag tror det är tråd från överblivna tygbitar av Saris tillverkning, inget får gå till spillo, allt går att återanvända....tror jag : ) så det skall bli spännande.

Fråga till er där ute i blogg träsket .
Vad har ni gjort av erat sari sikket?

alltgott

Inga kommentarer: